top of page
DSC_3627.jpg

Giai fiat ora

Di e con Adoliere

Spetàculu de teatru de arruga in Sardu.

​

               Giai fiat ora, no est sceti unu spetàculu po arriri e nci passai su tempus, mancai siat s’iscopu principali.

​

​“Eus sempri, mancai a sa lebia e a sa cua, chistionau de is cosas chi si funt sutzedendi a giru, cussas chi teneus prus a coru e cussas chi prus si strobant: su chi papaus, s’ocupatzioni militari, is fogus postus chi dònnia istadi sperdint satus e padentis lassendi sempri prus pagu birdi a is pipius e is pipias de su benidori, s’importu mannu chi est biri sa belleza in sa diversidadi.” Giai fiat ora est imperau fintzas cumenti aina po si torrai a ponni meris de lingua e cosa nostra, poita chistionai custa lingua diaici arrica e sintzera depit essi motivu de mannosia e no de bregùngia. S’imperu de su sardu in dd’unu spetàculu cumenti a custu est fintzas una manera po si torrai a acostai a cussu pùbbricu chi su sardu ddu cumprendit e no ddu chistionat o ddu fueddat sempri prus pagu. Su spetàculu est in Sardu, perou si at a manigiai fintzas s’italianu si calincunu fueddu o calincuna fràsia no at a essi cumprèndia.

​

Giai fiat ora est sa furriadura a su sardu de su spetàculu Circo all’arrembaggio, cun prus de 10 annus de vida e unu sciacu mannu de arrepitus: Sardìnnia, italia, Colombia, Macedonia e Spagna, est stètiu fintzas furriau e arrepitiu in Inglesu, Spagnolu e immoi in Sardu.

​

​

Dossier In Sardu 

​

               Giai fiat ora, non è solo uno spettacolo per ridere e intrattenersi, seppur sia il suo scopo principale.

Abbiamo sempre, seppur alla leggera e tra le righe, parlato delle cose che ci stanno succedendo intorno, quelle che ci stanno a cuore e ci disturbano; come la nostra alimentazione, l'occupazione militare, gli incendi che ogni estate devastano campagne e boschi lasciando sempre meno verde ai bambini e bambine del futuro, la grande importanza del vedere la bellezza nella diversità.”

​

Giai fiat ora è utilizzato anche come strumento per riappropriarci della nostra lingua, perché parlare questa lingua così ricca e sincera deve essere motivo di orgoglio e non di vergogna. L'utilizzo del sardo in uno spettacolo di questo genere, è anche una maniera per riavvicinarci a quel pubblico che il sardo lo capisce e non lo parla o lo parla sempre di meno. Lo spettacolo è in sardo ma si utilizzerà anche l'italiano se qualche frase o qualche parola non dovesse essere capita.

​

Giai fiat ora è la versione in sardo dello spettacolo Circo aLL’arrembaggio, con più di 10 anni e moltissime repliche in tanti paesi: Sardegna, Italia, Colombia, Macedonia e Spagna, è stato inoltre tradotto e replicato in inglese e Spagnolo, e adesso in Sardo!

​

​

​

Dossier Italiano 
bottom of page